Lotus Textile Care & Training | 3 modalitati de a gestiona livrarea comenzilor la timp
162
post-template-default,single,single-post,postid-162,single-format-standard,qode-listing-1.0.2,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0.2,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-13.1.1,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

3 modalitati de a gestiona livrarea comenzilor la timp

Fiecare companie iti seteaza timpul de livrare al comenzii asa cum considera luand in calcul fluxul operational si numarul produselor primite. Exista mai multe situatii pe care le intalnim, si anume, clientii doresc comanda mai repede decat timpul comunicat de catre operatorul receptie; comanda nu este gata in timpul stabilit si dureaza mai mult; sau varianta in care dureaza mai putin decat timpul exprimat.

Vom discuta despre fiecare aspect in parte si cum putem ajunge sa oferim ceea ce promitem sau chiar sa surprindem placut clientul dar si sa gestionam situatiile in care timpul alocat prelucrarii se prelungeste.

 

Incepem cu prima ipoteza in care clientul doreste comanda mai repede decat timpul comunicat. Pentru o buna gestionare a aceste situatii este important sa stim ce haine aduce, ce modalitate de prelucrare este necesara si timpul de procesare. Adica trebuie spalat sau curatat, sau uscat lejer. Va indemn ca aceste variante sa le comunicati si clientului intr-o maniera astfel incat sa inteleaga motivul pentru care dureaza mai mult. Este important sa gasim o varianta de exprimare care sa nu fie o scuza si nici sa nu oferim prea multe informatii clientului si sa il bulversam. Dupa o scurta analiza a produseleor si o buna comunicare cu persoana care prelucreaza ii comunicati clientului ca fie se pot prelucra in timpul solicitat, fie ii comunicati timpul in care ii puteti prelucra comanda. A spune unui client ca nu poti face acel lucuru pentru el este important sa fie urmat de ceea ce poti face,  asa cum poti face. Nu refuzi clientul ci ii spui ce ii poti oferi.

A doua ipoteza cand nu onoram la timp comanda. In conditiile in care nu putem face asta deoarece acel produs trebuie reintrodus in procesul de curatare putem suna clientul si ii comunicam acest aspect si bineintele motivele. Este necesar sa ii spunem cand o sa fie gata ( un timp real). In momentul in care clientul este anuntat din timp, isi poate reorganiza programul si mai mult de atat intelege grija fata de produsul lui si de atentia dedicata calitatii pe care o oferiti. Acest caz este o situatie interna ce trebuie gestionata diferit si pe care o vom discuta intr-un alt articol.

 

Al treilea aspect este atunci cand comanda este gata inaintea timpului preconizat si situatia, usor amuzanta, este atunci cand un client crede ca produsul lui nu a fost curatat. Nu stiu daca v-ati lovit de acesta situatie, dar eu da… si explicatia pe care o putei folosi este una foarte simpla: Fie produsul a intrat in procesul de curatare/ spalare mai repede, fie comanda a avut mai putine articole, fie nu este o perioada foarte aglomerata si ati oferit un timp astfel incat sa fiti sigura ca va incadrati.

Cei mai buni vanzatori sunt cei care asculta!

Clientii tai ce spun?

Pe data viitoare!